Min födelsedag

Hej mina kära läsare!
På onsdag börjar jag skolan vilket jag tycker suger. Tidigare har jag alltid längtat lite efter skolan (inte själva pluggandet, men vännerna som man inte träffar annars). Men i år skulle jag verkligen behöva en månads sommarlov till, at least.

Tänkte i alla fall berätta lite kort om gårdagen (min födelsedag!!!) och dagen som varit.
Igår på dagen firades jag av familjen, bästis Hedvig & farmor, mys. Vid halv sju började brudarna droppa in inför tjejmiddagen. Tänker inte berätta allt om kvällen, men lyckad var den i alla fall & vi blev ganska många här hemma.

Idag har jag & familjen varit på centralbadet och badat, ätit & så. Riktigt mysigt var det. Kan verkligen rekommendera att åka dit. Åldersgränsen för massage & gym där är endast 15 år så det är jätte bra för oss yngre! De har även solarium, yoga pass, behandlingar mm. Dock kostar det lite mer än tex. sollentuna simhall där entrén är 20 kr. På centralbadet kostar det 120 kronor per person, barn som vuxen, men det är det värt. Aja nog reklam för centralbadet, haha. Nu ska jag äta min mörka chokladklubba som jag fick igår & ha SATC-maraton med syrran!
Sleep tight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0