Älskar att packa

Jag älskar att packa, gör inte ni också det?
Okej, det finns vissa undantag. Som när jag skulle packa till paddlingsturen nu senast med klassen. Oh herregud jag vill inte ens tänka på det ,jag var galen, på riktigt. Det var så himla mycket krångligt man skulle ta med sig. Men det fixade sig till slut, för Agnes tog med sig allt åt mig så jag behövde i princip inte ta med mig annat än kläder. (Agnes har hur mycket typiska friluftsgrejer som tex en utfällbar grillpinne (vem har det liksom?!) ett mini-mini element att ha i tältet osv.

Men nu är det inte något sånt där jobbigt jag ska packa till, nu är det till Sydafrika. Åker inte fören på torsdag morgon, men eftersom jag gillar att packa har jag redan börjat. Och det ska jag fortsätta med, så nu säger jag Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0