igår & idag

God morgon! Hur mår ni?
Jag är på jättebra humör, trots det tråkiga vädret.. Sen så vid 3/4-tiden ska jag träffa Hedvig ett tag, sen träna på friskis med jennifer & jossan och efter det ska jag hem till hedvig och sova där :)

Gårdagens planer blev lite ändrade. Jag var med Emilia hela dagen. Vi färgade även hennes år, från ganska mörkbrunt till svart, och jag tycker det blev skitballt & snyggt.
Halv åtta gick jag från emilia och mötte Amanda Strid för en promenad till dansen. När den var slut mötte jag Emilia för en kort promenad innan vi gick hem till henne mös.
Nu har jag precis kommit hem från henne och ska plugga lite (ja, min klass har plugg under praoen) och efter det ska jag fixa lunch och sätta igång någon bra film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0