Ford models tävling

Sitter här hemma hos ida med ida & melli och vi ska bege oss mot Stinsen om drygt en halvtimme för att kolla på Ford Models tävling där Isabelle är med och ska gå modevisning, vi håller tummarna för att du vinner älskling!

Gårdagen var en jätte skön dag för min del. Den bestod av frukost på sängen, grey's anatomy, stan & fika med min allra bästa vän Hedvig.
Kvällen var riktigt lyckad. Både mysig och riktigt rolig och urflippad, ja alltså VI var det. och by vi så menar jag jag, Melina, Ida och Nicole. Vi satt ute på min altan med filtar, te, bullar och pratade och körde våghals. Sen fakkkka alla ur och vi shejkade loss på "dansgolvet" i ungefär en timma innan vi gick modevisning i... nästan inget. Hehe lite mobbad vi är dårå. Menmen, skit kul hade vi i alla fall.
Vid halv två åkte vi hem till Ida där jag & Melina sov.
Ja, det var väl allt jag gjorde igår, nu måste vi rusa till bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0