Min dag: barnvakt + dans + agnes (?)

Hello folks!
Idag har jag först hemtat Hanna & Astrid på dagis men satt inte barnvakt länge alls. Vet inte hur mycket jag får eftersom jag får pengarna nästa vecka då jag ska sitta barnvakt igen.
Idag har jag egentligen konfaåterträff ,men eftersom typ inga ska gå så ska inte jag heller det. Blev dock lite sugen när jag hörde rykten om tårtbakartävling!? Men hur kul är det att baka tårta om inte mina tjejer är där?
Så nu sitter jag istället och jobbar på musikanalysen som jag skrev om igår, har faktiskt kommit framåt, hehe.
Ska på dans snart, mellan åtta och nio på danshuset. Har missat de tre första gånger så ja, jag ligger nog lite efter, wish me luck....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0