Min helg

Åh herregud vad jag är trött trött trött i hela kroppen. Vi har haft åretssista skolorientering idag, vet inte hur det gick än menmen. Vi fick i alla fall sluta klockan 12 vilket var jätte skönt. Men det var tolv kontroller runt hela rösjön, edsberg, väsjöbacken och lite omkring där menmen sista orienteringen i edsbergsskolan, tjiho!
Min helg är planerad till 100 % som det ser ut nu. Det här är mina planer:
Fredag:
Träffa Ebba hos henne och sedan åka till hennes kompis Hanna & vara där under kvällen. Sen ska jag sova hos Ebbsan.
Lördag: Vara med Ebba, jobba mellan halv två och fyra, blir jättekort men jag kan inte längre för sen ska jag ta 17.36 bussen från mig till michaelas tjejmiddag (som är för att fira mirandas 15-års dag! GRATTIS BABY!)
Vi blir typ 15 tjejer där och jag tror att det kommer bli jätte najs! Har ju haft många lyckade kvällar hos micksan.
På kvällen vet vi inte riktigt vad vi ska göra men vi får hoppas på att något kul händer i alla fall.
Söndag: Jobba mellan 13 och 16, sen hemma och plugga och på kvällen träffa Hedvig eller ha myskväll med syrran eller kolla på Mamma mia med pappsen, får se vad det blir.

Det är alla mina planer för helgen! Nu ska jag chilla galet tills jag ska träffa ebba, ha en trevlig fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0